Sunny day

Sitter hos Helén nu igen, även fast solen skiner som bara den. Har innan varit och käkat middag hos hennes föräldrar. God mat och hur goda kakor som helst till efterrätt.
Ska snart åka och hyra film, ska nog ta step up 2 (bara för att den är bäst) och kolla om dom har någon ny film ute på marknaden. Ska sen inte göra något annat roligt. Imorgon ska pappa jobba och sen sova över i Göteborg, så jag och Apollo blir lämnade hemma ensamma. NICE! Då ska vi göra exakt allt vi egentligen inte får göra, dvs ligga och gosa i soffan, sova tillsammans i sängen, äta när vi vill och vad vi vill. Haha nej men det lär bli en lugn dag imorgon, ska nog bara ta det lugnt och packa lite inför strömstad och gå ut på massa promenader, utforska vänerborg utan att åka bil.
Nu ska jag sätta mig och kolla på tv lite. Hörs antagligen inte imorgon (vi har fortfarande inte internet).
PUSS


Brallan.. jag saknar dig, men överlever utan dig ett par dagar till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0