Måndag

Kom hem från skolan för ett tag sen. Målade om i lilla gruppen, så nu är det väldigt fint. Hade sen bara matte hela dagen och jag gjorde äntligen klart boken vilket betyder G i matte! Ni anar inte hur glaaaad jag är just nu. Är så stolt över mig själv. Som jag kämpat för det där g:t. Nu ska jag bara ligga och njuta av att jag äntligen är klar med allt i skolan. Är ledig imorgon, vilket betyder att jag ska åka till farsta för att köpa bal skor och sen på kvällen så är det äntligen bal och på onsdag är det avslutning. Helt galet, har gått i den skolan i 10 år och nu ska jag helt plötsligt sluta. Tårarna kommer ju aldrig sluta rinna på onsdag..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0