Grått

Skola i morse, blev hämtad av Madde. Mådde hur dåligt som helst men det är bara en vecka kvar nu så det är bara att hålla ut. Kunde sen inte vara kvar tack vare mitt jävla illa mående så Madde körde hem mig vid 11. Kände att jag lika gärna kunde åka hem eftersom resten skulle åka och kolla på en rättegång och sen så slutade vi. Så jag missade ju liksom inget. Käkade mat så fort jag kom in och gick sen och la mig. Väcktes av mamma vid halv 6 för att maten var klar.
Ska snart byta om till träningskläder, tvekar dock på att gå dit eftersom det spö regnar ute och det är rent ut sagt iskallt ute. VART TOG SOLEN VÄGEN? Tog liksom första doppet igår och idag känns det som att det är oktober igen..


Olle och jag hos Bosse i lördags

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg bild.

Är du på G med david f?

2009-06-02 @ 19:21:25
Postat av: Erica

Tack :)

Haha maybeeee

2009-06-02 @ 22:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0