För Sanna har tagit studenteen

Åkte direkt från skolan till haninge för att möta upp Mullan. Hon fixade sig, jag städade hennes rum. När hon var klar åkte vi in till söder ihopp om att det skulle bli bra väder. Kom till Sannas skola och solen började komma fram. Så jäääävla bra. Stod med hela hennes släkt + Jennifer, Figge och Malin. Vid två sprang våran mc ut och sååå  fin var hon! Gav henne min fula uggla som jag köpt och sen så bytte hon & jag om till flak kläder. Åkte runt i stan i två timmar och fysatan va roligt vi hade!! Bääästa
Tog sen tåget med Malin hem till Sanna och så efter ett tag kom alla. Käkade god mat, snackade i flera timmar och tog massa kort. Dagen kunde inte blivit bättre.
Nu ska jag duscha, har allt möjligt från alkohol till hårspray i håret och på kroppen. Mums



Fyfan va du är braaaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0