Lugnet i stormen

Något som jag verkligen älskar är att åka till pappa. Att över en helg/vecka bara få andas ut och umgås med den personen som står mig närmast. Visst jag hatar att han bor så långt ifrån mig, men samtidigt är det bra att han gör det, för det är då som jag verkligen inser hur mycket han betyder för mig och hur mycket jag älskar honom. Imorgon åker jag hem igen, en sida av mig tycker att det ska bli jätte skönt att få komma hem och umgås med kompisar, medans den andra sidan bara vill stanna kvar och aldrig mer åka hem igen. Hur som helst så lär det inte bli så lång tid innan jag åker tillbaka hit igen. Lär bli kanske runt sista helgen i augusti eller nått. Det jag egentligen bara ville komma fram till är att jag älskar dig pappa och jag är riktigt glad över att jag har dig. Du är världens bästa pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0