I miss you

Linda åkte hem idag. Lämnade henne vid tåget och sen åkte vi hem till Helén. Har legat i soffan hela dagen lång, orkar inte hitta på något ändå så.
Saknar mina tjejer as mycket, dom flesta kom hem idag från en vild vecka på gotland. Och jag träffade nästan ingen veckan innan dom åkte heller så det känns skönt att komma hem på onsdag när alla är hemma samtidigt. Saknar också min pojkvän som jag inte träffat på 20 dagar (!!!!). Känns lite surt att jag bara är hemma onsdag till lördag men thats life. Finns inte så mycket att göra åt saken. Ska iaf försöka fixa så att alla tjejer träffas en kväll och typ grillar eller vad som helst, bara vi gör nått.
Ska ta en dusch nu och sen fortsätta slappa i soffan. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0