Home sweet home

Blev hämtad igår på centralen av Dawid och hans syster Qela. Åkte då hem till mig så jag fick lämna mina saker och så la vi oss och vilade ett tag. Var helt sjukt trött. När vi vaknat fick jag packa om en väska och sen så gick vi hem till Dawid. Lagade mat, kollade på film och tog det bara hur lugnt som helst. Gick och la oss rätt tidigt eftersom båda var helt slut.

Idag vaknade jag tidigt som vanligt och försökte få liv i Dawid. Lyckades inte alls och ringde istället Malin som var på världens morgon humör (som vanligt) så henne fick jag inte heller upp. Efter en halvtimmes tjatande om att han skulle vakna så fick jag tillslut upp honom. Så duschade vi och sen käkade vi mat och tittade på film. Sov i nån timme sen kom Qela och hämtade upp Dawid och så fick jag skjuts hem. Har nu duschat och bytt om till mjukis kläder. Ska snart hem till Nadja med alla tjejer och så ska vi hyra film och äta massa gott. Åker sen hem till Dawid så vi hörs imorgon!
Puss


hahahahaha kan inte sluta skratta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0