Back on track

Ja då var det dags att börja skriva av sig igen. Inte för att min liv är intressant på något sätt och vis, men bara för att jag inte har något bättre för mig just för studen och för att det är kul att sen kolla tillbaka och se vad man har haft för sig under dagarna.

Var i iallafall i farsta med mamma, Tobbe och Nicole. Fick ett linne av mamma och sen gick vi och fikade, tog sen bussen hem.
Ska snart byta om till min mjukis dress och lägga mig i min nya säng och titta på sista avsnittet av The Hills.
Ikväll blir det antingen pool party i huddinge eller hemma kväll. Får helt enkelt se.
Puss


hahahahahahaha, har suttit och skrattat högt för mig själv i en kvart åt den här bilden.
pappa, pappa, pappa.. ibland är du bara för rolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0