Vecka 50

Fick skjuts utav Dawids mamma till skolan idag. Så jag slapp gå ut i regnet och stå och vänta på bussjäveln som alltid är sen. Så det gjorde mig genast på mycket bättre humör. Hade nyss svenska prov, haha tillslut. Har missat det två fredagar i rad så idag var jag tvungen att göra det, haha! Anna rättade det nyss och jag fick ett vg - typ, eller jag fattade inte riktigt vad hon menade men det lät bra iaf. Inte så att jag ansträngde mig ändå eftersom provet inte var svårt alls, referat markering liksom.
Har samhällskunskaps prov om 20 min, döööda mig. Måste få mvg och jag e så jävla nervös, helt sjukt. Om jag inte får mvg på det här så får jag inte mvg som slutbetyg. Man måste ha fått mvg i alla prov som jag hitills fått, men det känns som att det här kommer bli ett vg. Nu låter jag som världens tönt men ifall jag får vg så kommer jag börja gråta. För som jag krigat för det här mvg:t. Har pluggat från morgon till typ natt, flera helger i rad, på lov asså allt verkligen. Nu måste jag plugga innan provet!
Hööööörs sen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0