Torsdagen den 10/12

Idag mår jag piss. Har feber och hostar stup i kvarten. Tur nog så är det en kort dag idag, dom har tagit bort dom två sista matte lektionerna så vi slutar halv 2 istället för 5. Tummen upp för det. Har träning vid 7 och den ska jag vara med på. Skiter i att jag har feber och hosta, att det är farligt att träna och blablabla. Har inte tränat på över en vecka och jag får panik. Nu har jag för en gångsskull inget plugg som i vanliga fall hindrar mig från att träna, så idag tränar jag - även ifall jag är sjuk. Jag måste verkligen närvara på alla träningar nu framöver, får panik när jag inte rör på mig och känner hur jag bara blir fetare och fetare för varje dag. Ska också träffa Linda innan träningen och sen åker vi till träningen tillsammans. Vet inte vad jag ska göra efter träningen, men jag lär ju träffa Dawid och leka med honom.
Aja nu ska jag packa ihop mina saker, slutar om 10 minuter! TJOHOOOOOOOOO





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0