Tisdagen den 8/12

Igår så kom Dawid hit, så lekte vi med Nicole ett bra tag. Vid halv 7 så bytte jag om och sen gick vi upp till centrum och käkade thai/sushi. Hur gott som helst och det var jätte mysigt! Sen gick vi tillbaka hem till mig och så tittade vi på hockey med familjen. Efter det var det Paradise hotel, draaaama. Haha favorit programmet. När det var slut så var det dags att sussa. Låg och pratade massa i sängen som vanligt (eller jag mådde dåligt så jag babblade på) så vi somnade rätt sent. Och det får man ju skylla sig själv för idag. Jag e sååå trött! döda mig..


Hade feber under natten och mådde jätte dåligt imorse vid 9 när mitt alarm gick igång. Så jag gick upp och tog en alvedon och ställde klockan på 10. Mådde fortfarande lika dåligt när jag vaknat så det blev ingen skola för mig idag. Ligger nu i soffan och mår jäätte illa, känner att jag måste få i mig mat men jag är inte hungrig. Så det är lite iiiilla. Aja nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv. Hörs sen! Pussss


The world's greatest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0