Tillbaka i trångsund

Nu är jag hemma igen. Det var så otroligt jobbigt att säga hejdå till papi. Hatar när jag måste göra det! Tågresan gick iallafall bra, vart bara oerhört irriterad på tjejen som satt bakom mig. Asså bruden var inte tyst i en enda sekund. Satt och pratade i telefon i nästan 3 timmar, och hon skulle prata så högt så att man till och med i vagnen brevid kunde höra vad hon pratade om. Och här försöker man sova. Aja nog om det, nu är jag iallfall hemma och behöver aldrig mer höra hennes otroligt irriterande röst. Har nyss packat upp min väska, Nicole hjälpte glatt till. Dawid kommer hit snart, så vi lär ju hitta på något roligt. Sen vid 8 ska han iväg på träning så då ska jag träffa Malin och göra klart så mycket som det bara går till nyår och så. Hörs sen, pussar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att du kom fram! Tack för att du kunde va tomtenisse åt barnen! Ta hand om dig och ha kul på nyår! Kram Helén

2009-12-29 @ 20:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0