The big day

Vaknade för en liten stund sen, mamma kommer snart hit och hämtar mig. Är hemma hos Dawid, och han ligger som vanligt fortfarande o sover. När mamma kommer så ska vi åka till haninge, hämta Malin och Hanna och sen åka och köpa fyverkerier. Efter det blir det att fixa allting inför dagen, haha vi har köpt så jävla mycket mat och massa annat. Idag/ikväll kommer bli bästa avslutningen på året. Och jag får spendera den med nära o kära. Frågan är bara vad man ska ha på sig, hur håret ska se ut och massa andra problem. Aja det får lösa sig senare. Nu måste jag röra på mig. Skriver sen kanske, annars hoppas jag att alla får en as bra nyårsafton! Puuuuuuussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0