Thank god it's friday

Filmen igår var väl, ja den var bra men ettan var klart mycket bättre. Fast iofs så tycker jag alltid att alla filmers ettor är bättre än tvåorna. Tror att Dawid tyckte den var sämst, just för att han inte sa ett ord om filmen när vi tittat klart. Somnade runt halv 2, och det sjuka är att det inte ens var jobbigt att gå upp imorse. Var as pigg, så jag tog en dusch och sen körde Dawids söta mamma mig till skolan. Så jag var i skolan precis 8 och så tittade vi på Lilja 4-ever och den var väl bra. Tyckte bara så jävla synd om henne att hon först var tvungen att sälja sig själv när hon bor i Ryssland för att överleva, och sen träffar hon en kille som verkar helt underbar och flyger henne till Sverige där livet ska bli en dans på rosor och att hon kommer vara lycklig. Istället slängs hon in i en lägenhet och blir inlåst. Enda gången hon får lämna lägenheten är när hennes "pimp" hämtar henne för att hon ska ha sex med massa äckliga gubbar - som HAN får betalt för. Helt jävla sjukt att det faktiskt händer på riktigt. Usch. Har precis haft lunch, eller haha jag hann äta två tuggor av min mat och sen hände lite grejer som gjorde att jag var tvungen att lämna matsalen eftersom det inte finns någon mottagning där. Men ja det var iallfall värt att missa lunchen för. Mer behöver jag inte säga. Har nu svenska till typ 3 och sen är det samhällskunskap till ca 5. Aja tack o lov att det är fredag. Åker direkt från skolan till haninge för att va med Malin, och sen ikväll blir det tjejmiddag och förhoppningsvis en hemma kväll. Orkar inte hitta på något annat.
Hörs sen! Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Frida

New moon va ju aaaaaaaaaaaaaaaaaaas bra =)

2009-12-04 @ 18:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0