Snöbollskrig

Vid 6 gick jag, pappa och Apollo ut på promenad. Hamnade på en enormt stor fotbollsplan där Apollo fick springa av sig rejält. Haha han såg ut som en hare hoppandes i snön! Jag och papi gjorde massa snöbollar som vi kastade runt och Apollo hoppade av glädje. Efter en halvtimmes lekandes i snön så började vi bli hungriga, så vi började röra oss hemåt. Nu är Oscar och Erica hemma här igen (Heléns barn, och ja det e rätt förvirrande när båda heter Erica). Fast Erica åkte hem till deras kusin Johannes lika fort som hon kom. Så det blev jag, papi, Helén och Oscar som käkade middag. Ligger nu och tittar på tv, ska snart gå upp och ta ett långt bad. Känner verkligen att det behövs. Så vi hörs senare gott folk. Pussar



Pappa och Apollo

Hahaha jag och en galen Apollo

Min ögonsten

Finns ingen bättre, du är världens bästa pappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0