Sjukstuga

Blev ingen skola för varken mig eller Dawid idag. Jelle är också sjuk och lilla Nicole är hemma från dagis för att hon har åkt på en rejäl förkylning hon med. Så det är en riktig sjukstuga här hemma. Bara mamma och Tobbe som inte blivit sjuka än. Men det dröjer nog inte så länge till innan dom också blir sjuka. Så idag har jag, Dawid, Nicole och Jelle har suttit och tittat på tv hela dagen. Ingen orkar göra något annat. För lite mer än en timme sen så åkte Dawid hem. Så jag har nyss käkat och duschat. Jag mår alltid bättre efter jag duschat om jag är sjuk. Vila och duscha/bada är den bästa medicinen! Nu ska jag plugga samhällskunskap och sen sova. Ska vakta Nicole vid 5 så jag behöver verkligen sova ett tag för att ladda mina krafter, vilket jag behöver för att orka med henne.
Hörs ikväll! PUSS


mannen i mitt liv & little miss sunshine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0