Sjukling

Är nu hemma från träningen och har nyss duschat. Min bästa Dawie kommer hit snart. Vi ska titta på film och bara mysa. Blir att sova rätt tidigt även fast jag börjar halv 1 imorgon. Har fortfarande feber och det lär bli värre lite senare inatt (det blir det alltid). Om jag mår lika dåligt som jag gör nu imorgon så stannar jag hemma. Vi ska ändå bara till stan och titta på någon utställning om trafficking eller vafan det heter. Så då känns det bara onödigt att åka in ifall jag är sjuk. Då är det lika bra att jag stannar hemma och blir frisk för en gångsskull. Men vi får se imorgon om hur jag mår. Nu ska jag fixa något litet att äta och så kommer Dawid om typ 5 min. Hörs imorgon! Pusss


Hahahahahahahahaha världens snyggaste Linda!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0