Sista dagen innan lovet

Jag och Dawid klev inte upp från sängen förns vid 1,  jag har varit yr hela morgonen och mått riktigt dåligt. Och sömn är verkligen den bästa medicinen. Något som känns lite skönt iaf är att jag inte missat något speciellt den här veckan i skolan, bara julbord och juldanser med andra klasser. Hahaha kan tänka mig att det var riktigt roligt. Man hade ju inte bangat på att dansa med musik killarna, eller va säger du Denise? Hahaha. Imorgon är det julavslutning, så jävla skönt. Ska försöka få tjejerna i klassen (vi är bara tjejer i klassen, förutom 2 boys) med ut och käka eller nått. Så vi har en egen liten avslutning. När Dawid skulle röra sig hemåt så gick det knappt att komma ut från dörren, fyfan va mycket snö det är ute. Vissa är säkert jätte deppiga över det men jag är så glad som det bara går att vara. Nu kommer det ju vara snö på julafton, bästa! Så jag och Dawid fick gå ut och skotta hela våran uppfart så att Jelle kunde komma ut med bilen. En ovanlig sak är att jag än sålänge inte har halkat. Det är så typiskt mig att göra, tror jag ramlade över 100 gånger förra vinter. Hahaha sånt är så pinsamt ifall man går själv, då vet man ju liksom inte hur man ska bete sig, om man ska skratta lite eller bara ställa sig upp och låtsas som ingenting. Aja nu ska jag äta nått, är svin hungrig. Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Denise

haha, ne det skulle ju inte sitta fel!:)

2009-12-17 @ 15:35:59
URL: http://deenajjs.blogg.se/
Postat av: Erica

hahaha :D

2009-12-19 @ 17:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0