Sista dagen innan julafton

Efter middagen så åkte jag, mamma och Nicole till farsta. Köpte en julklapp och sen orkade vi inte gå runt mer. Helt stört mycket folk. Man orkade verkligen inte gå runt då när alla knuffas, trängs, gör störande höga suckar och massa annat. Det var också så jävla varmt, höll på att dö av värmen. Så vi åkte hem efter första klappen. När vi kom hem så slog jag in resten av julklapparna och la dom under våran julgran som är överfull med julklappar. Ligger nu i min säng och tittar på tv. Nu ska jag slå in Dawids föräldrars klappar och sen börja packa. Har dragit ut på tiden typ hela dagen och Dawid är här om typ en halvtimme, så det är verkligen dags att packa nu. För när Dawid kommer så ska vi nog gå och lägga oss direkt. Måste sova rätt tidigt då vi ska upp tidigt imorgon och öppna klappar och äta julgröt med min familj.
Aja hörs imorgon gott folk (om folk ens kommer va inne på datan nått imorgon). Jag lär iaf uppdatera någongång på morgonen. PUSS!


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Fniss fniss... sista dan/kväll före heliga julafton! Wow riktigt VITT JUL på många år!!!! Härligt! Julklappar hmmm... Vi har INGEN julklappar under granen än... kanske imorgon??? :-p Du, Erica, jag önskar dig ett riktigt trevlig julafton med 2 olika familjer som du ska dit eller hur? STOR JULKRAM Pappsen & Apollo! Du kanske har sett Heléns blogg om bilden SMILE Pappsen

2009-12-23 @ 22:33:08
Postat av: Erica

Ja det är hur mycket snö som helst :D

Haha ja det lär dyka upp massa julklappar nu på morgonen under eran julgran. Hoppas att du har köpt något till Apollo! Ja jag ska fira med våran familj först och sen ikväll ska jag till Dawids familj. Hoppas du får en jätte bra julafton pappa! Så ses vi imorgon och firar tillsammans. Jag älskar dig!!! PUSS

2009-12-24 @ 11:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0