Så glad

Hade matteprov imorse, Lisbet rättade när man lämnade in och JAG FICK G. Asså halleluja, så jävla skönt. Det var verkligen en tung sten som lyftes bort från mina axlar. Har fått G på båda matteproven som vi haft nu, så det känns riiiiiktigt bra. Sen hade vi handel och ja, det gick väl sådär. Vi håller på att öva på hur man skriver en planch, så man ska typ följa olika siffror på hur man skriver bokstäver och blablabla. Och Agneta är världens mest petigaste människa jag varit med om, om man bara typ råkade göra ett pyttelitet sträck så fick man göra om allting. Så irriterande men aa iallafall. Nu har vi resurstid där vi får plugga på allt vi behöver, vilket e perfekt eftersom jag måste plugga på handel och samhällskunskap, har prov nästa vecka och jag måste få mvg.
Nu måste jag pluggaaaaaaaaa, peace and love


Kan inte sluta lyssna, så bäääst!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0