Rensar garderoben

Jag är helt död. Har hållt på och fixat i min garderob hela dagen lång. Har blivit tvungen att ta en paus flera gånger då jag har världens jävla huvudvärk och förmodligen feber. Men det hindrade mig inte från att göra klart allt inte! Blev klar för kanske 20 minuter sen, nu ligger jag i min säng och tänker inte röra på mig ifall jag inte verkligen måste. Är riktigt sugen på godis, så mami om du läser, snääälla åk till centrum och köp lite gotteligottgott till mig. Måste ha nått att tugga på klockan 9 då desperate housewives börjar. Har missat det typ två veckor i rad nu bara för att jag varit med Dawid. Men idag e han på träning så idag missar jag det inte! Wihoo. Aja nu ska jag plugga lite innan programmet börjar.
Peace!!

Och till er som kommenterar om att jag ska göra dagens outfit varje dag, ger tips om hur jag ska orka "fixa snygga outfits på morgonen" osv, jag ska försöka göra mitt bästa! Kan inte lova en outfit varje dag, men så ofta som möjligt iallafall. Okej? :) Puss på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det gillar vi!

2009-12-09 @ 09:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0