Pulkåkning

Blev ingen skola idag för massa olika anledningar. Får göra mitt handels prov efter lovet istället. Har lekt med Nicole och mamma ute i snön, åkte pulka, gjordes snöänglar och så gjorde vi en liten snölykta. Hur roligt som helst! Kommer aldrig växa ifrån att åka pulka och allt annat. Kom in för en liten stund sen och ska snart tvinga mamma att göra lunch åt mig. Är jättejätte hungrig! Dagens planer är att ta det lugnt, andas, fotbollsmöte och FÄRGA HÅRET. Asså mitt hår är katastrof. Orange/svart/rött är det just nu, riktigt jävla fult. Så vid 3 när jag ska till stan med Alexandra för att köpa julklappar så står hårfärg först på listan. Ska försöka bli ljusbrun (om nu det ens är möjligt, haha). Alltid värt ett försök. Om det blir råfult så har jag en röd/brun färg här hemma i nödfall. Skulle kunna gå runt i grönt hår, bara jag slipper det jag har nu. Aja nu ska jag säga till mami vad det är jag vill äta och sen ringa Alexandra! Peace




Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vilken söt lillasyster du har!!

2009-12-15 @ 13:07:25
Postat av: Erica

Tack så mycket :D

2009-12-16 @ 14:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0