Plugghäst

Nu är jag hemma igen. Och fystan va trött jag är. Sista "lektionen" som var resurstid, så gick jag, Amanda och Denise in i ett litet arbetsrum och pluggade tillsammans till samhällskunskapsprovet. Haha tröttare tjejer får man leta efter. Skrattade så att det bara rann tårar och jag fick riktigt ont i magen. Ni två får mig alltid på bra humör, skulle aldrig klara skolan utan er två! Fick sen sitta och vänta på bussen i 10 minuter som vanligt eftersom jag alltid lyckas missa 36 bussen. Men som tur va så hade jag sällskap med Dawid i telefonen hela tiden. Skulle egentligen på träning om två timmar, men den är tydligen inställd för att det ska vara julmarknad i den hallen som vi tränar i. Wtf? Ofta dom bara tar våran träningstid utan att ens förvarna eller åtminstonde be om lov? Aja så det blir iallafall ingen träning så då ska jag istället plugga tills jag somnar.
Hörs sen! Pusss


Mina sunshines idag på handels lektionen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0