Plugghäst

Jag är så jävla trött, sliten, utbränd ja allt egentligen. Känner verkligen att det här lovet kommer att bli det skönaste och mest behövande lovet någonsin. Det behöver inte vara ett enda party på det här lovet, bara jag får sova ut och inte tänka på skolan så är jag nöjd. Den här terminen har verkligen tagit på mina krafter. Jag har knappt orkat träffa mina kompisar eller tränat något alls, vilket suger. Har inte haft en enda ledig vecka ifrån pluggandet sen skolan började. Till och med på loven och helger har jag pluggat. Och gissa vad jag gör just nu? Jo pluggar. Har prov imorgon i handel och det är det sista som jag kommer behöva plugga på den här terminen och det känns så jääääävla bra!!! Så nu är det bara att välkommna dom bättre tiderna med jullov, sova ut, julafton, nyårsafton, vara med kompisar everyday, ha kul och det bästa av allt: inga prov eller läxor!! Bästabästabästa. Nu ska jag fortsätta plugga! Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0