Fredagen den 11/12

Vid 3 åkte jag, mamma och Jelle till Nicoles dagis där det var lucia tåg. Haha alla barn var så söta!!! Nicole var en ur gullig pepparkaksgumma. När dom var klara med alla sånger så fikade alla familjer tillsammans och sen åkte vi hem. Ska snart äta middag och sen ska jag och mamma upp till centrum och köpa massa gott till ikväll. Tror nog alla i mitt umgänge bara ska vara hemma och titta på idol finalen, något man verkligen inte får missa. Ska titta på finalen tillsammans med Dawie. Är ju fortfarande sjuk så jag orkar verkligen inte hitta på något med någon annan. Hoppas på att jag är frisk imorgon.
Aja nu ska jag hjälpa till med maten, är aaaaaaaaas hungrig. Peace




Kommentarer
Postat av: Malin

Sötaste!

2009-12-15 @ 00:21:10
Postat av: Erica

Lille Nikkiiii :D

2009-12-15 @ 12:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0