pappa pappa pappa pappa pappa <3

Jag är i chocktillstånd. Vaknade av att jag fick sms från min pappa som bor i Vänersborg (nära Göteborg för er som inte vet) där det står: "Ska jag hämta dig hos Dawid? Kommer om en timme, vi ses då. Puss". Och jag fattar ingenting. Har inte pratat med honom sen i torsdags och då pratade vi bara om att jag blev godkänd på mitt matteprov och nu helt plötsligt från ingenstans så ska han hämta mig om en timme. Så jag ringde mamma för att fatta vad som pågår och då har pappa bestämt sig för att överraska mig och komma hit för att träffa mig. BÄSTA! Och han har självklart med sig min baby Apollooooo. Jag e så jävla glad just nu. Har inte träffat dom sen höstlovet och fysatan vad jag har saknat dom. Jag har verkligen världens bästa pappa, utan tvekan. Nu kommer jag le hela dagen lång! Gud vad jag älskar dig papi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0