Onsdagen den 9/12

Åkte hem till Dawid igår kväll så jag slapp sova själv, hihi. Fick också sova 20 minuter extra imorse för att Janine (Dawids mamma) körde mig till skolan imorse. Började 8 med MATTE, asså vem är det som gör vårat schema? Vi var 4 elever som kom i tid, hahaha resten började rulla in för kanske 20 minuter sen och det är fortfarande massa som inte kommit. Rooolig klass, får se hur många som kommer imorgon då det är matte från 8 till halv 5. Så AMANDA, kanske är dags att vakna nu innan du missar hela lektionen? Lisbet frågar vart du håller hus. Idag efter lunchen så har vi dansuppvisning. Herregud säger jag bara. Vissa i min grupp har aldrig ens sett våran dans och vissa som kan dansen utantill är inte ens här. Så frågan är ju hur detta kommer sluta. Bäst för Björn att han är på bra humör idag annars kommer jag bli riktigt förbannad. Efter idrotten så har vi samhällskunskap, VARFÖR? Vi har haft vårat sista prov och kursen är slut om mindre än en vecka. Så vägra bara låta oss gå hem och för en gångsskull slippa att sluta klockan 5. Aja nu ska jag jobba lite i boken så att Lisbet ger mig ett stort jävla G i slutbetyg. Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0