Onsdagen den 30/12

Igår kväll så kollade jag, Dawid, Forre, Sebbe och Jean på JVM, Sverige - Ryssland hemma hos Dawid. Det var faktiskt en as bra match, iallafall utav det jag såg. Haha somnade i sista perioden och väcktes precis innan den var slut.

Vid 3 kom Sebbe och Forre till Dawid, så hämtade vi Dennis och sen körde dom hem mig. Har inte gjort något alls, bara tittat på tv och skrivit upp lite saker som vi ska göra imorgon. Håller nu på och leker med Nicole, Dawid kommer när som helst hit och ska lämna lite grejer. Sen vid 5 så ska jag ta mitt feta arsle upp till centrum och bli hämtad av Tette och Mallan, så ska vi till haninge och handla mat till imorgon. Nu ska jag käka, hörs sen!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0