Min lördag

Pappa kom ju som sagt och hämtade mig hos Dawid. Blev så himla glad över att se honom! Åkte sen och hämtade upp Brallan och sen åkte vi in till stan. Parkerade bilen och sen gick vi ner till julmarknaden på kungsträdgården. Apollo var helt ivrig över att se så mycket folk på en och samma plats, men han skötte sig jätte bra. Köpte överdrivet goda munkar och sen fortsatte vi knata vidare till gamla stan där vi mötte mamma, Jelle och Nicole. Dom hade varit och tittat på julmarknaden där men den var tydligen inge vidare. Så jag, pappa, Malin och Apollo gick tillbaka till bilen och så åkte vi till Sollentuna centrum där Tobbe jobbar. Så köpte papi en t-shirt och ett par jeans för 300 kr (Tobbe har 50 % rabatt på sitt jobb, catchiiing). Ett riktigt fynd må jag säga! Vid halv 3 började vi alla bli hungriga så vi åkte till mcdonalds och tog en bit mat och sen var det dags att åka hem. Gosade med Apollo och Nicole var överlycklig över att en hund var hemma hos oss, hon älskar verkligen hundar precis som jag gör. Vid halv 5 så åkte pappa och Apollo hem igen, eller dom ska till Örebro till min syster. Tack pappa för att ni kom hit. Jag hade en jätte bra dag! Jag älskar dig jätte mycket, du är världens bästa pappa!
Nu ligger jag och Malin i min säng, Mallan sover och jag tittar på Madagaskar men känner att jag när som helst kommer somna. Ikväll ska jag bara ta det lugnt då typ alla i hela världen ska ut, så då passar jag på att plugga och bara slappa.
Hörs sen! Puss


Hahaha fyfan, tröttaosminkadetjejer.com

Världens bästa

Hahaha kände att Apollo behövde le lite

Bästa!

Hahahahahahaha

Min baby <3

Mer bilder kommer sen :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHAHAAHAHAHAHAA den nast sista bilden pa Apollo ser det ut som han gapskrattar at att lilla Niki haller i kopplet, kolla ogonen...

Harliga bilder Erica.

Puss

2009-12-06 @ 03:02:08
Postat av: Erica

HAHAHAHAHA JAG VET!! Den bilden är så ful! hahahaahaha

Jag saknar dig sis. Puss

2009-12-06 @ 11:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0