Måndagen den 21/12

Jääätte dålig uppdatering men jag har typ ingen tid att sitta vid datan nu under lovet! Åkte iaf till mammas jobb i årsta berg med mamma och Nicole vid 2. Satt och fixade med Malins julklapp, vilket tog 100 år. Vid 4 kom Jelle och hämtade oss, så åkte vi och köpte mat till familjen och sen åkte vi hem. Har sen bara hållt på att slå in massa julklappar till alla i familjen och jag är fortfarande inte klar. Har fortfarande 3 julklappar kvar att köpa, så det måste jag fixa imorgon. Sen måste jag också fixa en nyårs klänning, göra klart Malins julklapp, packa inför resan till papi och massa annat. Stress stress stress!
Nu måste jag hoppa in i duschen, välja ut kläder till imorgon och sen dra till Dawids match och förmodligen sova över hos honom. Så vi hörs imorgon! PUSSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0