Måndagen den 14/12

Var helt överlycklig när jag såg all snö imorse. Sprang in till Dawid och jublade över att snön äntligen hade kommit. Fick tillbaka en "tummen upp" och snarkningar, haha! Skuttade sen iväg till bussen för att åka till skolan till en lektion som var i 1 timme och så slutade vi efter lunch. Rätt onödigt att ens komma men iallafall. Det var självklart snöbollskrig och som vanligt så lyckas jag alltid hamna mitt i kriget, utan att vilja vara med. Så när jag kom tillbaka till klassrummet var min blus jätte blöt och mina jeans var numera vita. När jag skulle ta bussen hem så missade jag den precis, så jag gick och köpte pappas julklapp och tog en senare buss. Nu är jag klar med alla i familjens julklappar och jag har pengar kvar!! Så jag ska nog köpa lite mer klappisar till la familia, älskar att ge presenter. Ska också fixa en klappis till Dawids familj, måste bara komma på vad jag ska ge dom.
Nu ska jag duscha och sen käka, är sviiiin hungrig. Pussss och kram







Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha sötisar

2009-12-14 @ 14:43:28
Postat av: Erica

Hahaha oerhört söta :p

2009-12-14 @ 19:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0