Måndagen den 7/12

Slutade 20 över 11, tog bussen hem och var hemma runt kvart i 12. Bytte om till hemma kläder och la mig direkt i sängen. Funderade på att plugga handel, men hade världens huvudvärk och var hur trött som helst. Så jag har legat och tittat på bilder, lyssnat på musik och bara andats. Somnade för ungefär en timme sen men blev väckt en halvtimme senare utav Dawid. Han kommer förhoppningsvis hit snart, så ska vi väl chilla och så får han äran att hjälpa mig med min handel. Sen ska vi upp till centrum och käka sushi och thai. Mums! Sen blir det hockey på tv och plugg för min del.
Ja så kommer min måndags eftermiddag/kväll se ut. Hörs seeeen, pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0