Luftslottet som sprängdes

Gårdagen var bäst på alla sätt och vis. Jag och Dawid fick skjuts in till stan utav hans föräldrar. Gick först till kina restaurangen och så käkade vi buffé, och maten där är så sjuukt jävla god. När vi hade ätit färdigt så gick vi runt på stan och kollade julklappar. Halv 6 började filmen och den var riktigt bra. Blev livrädd några gånger, vilket Dawid tyckte va as kul, men det var det verkligen inte!! Filmen va slut lite efter 8 och då kom Dawids föräldrar och hämtade oss. Åkte förbi mig så att jag kunde få hämta nya kläder och sånt. Sen åkte vi hem till Dawie och så duschade vi och bytte om till mjukiskläder och så tittade vi på paradise hotel. Sen var det att plugga, pratade med Amanda i telefonen och så gick vi igenom allting tillsammans. Sen hjälpte Dawid mig genom att förhöra och sånt där. Han e så snäll! Sen var det dags att sussa. Så tack för igår älskling!!



Jag älskar dig världens bästa pojkvän!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0