Lördagen den 19/12

Mamma hämtade mig vid 10 imorse hos Dawid och så åkte vi till jakobsberg till mammas kompis Linda för att titta på hennes bebis och hämta typ ljus som mamma köpt. Bebisen var urgullig och hon var pytteliten! Så sjukt att Nicole till och med varit mindre än henne. När vi varit där en stund så åkte vi till jakobsberg centrum och köpte lite julklappar och käkade lunch. Sen var sista stoppet på ikea i barkaby där vi köpte lite mer klappisar. Har varit hemma ett tag nu och jag e sjukt trött. Men hinner nog inte sova eftersom jag ska hem till Malin på tjejmiddag och efter det blir det fullt ös, medvetslös!!! Så nu måste jag duscha och sen välja ut kläder inför kvällen.
Antingen hörs vi sen eller imorgon! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0