Lördagen den 12/12

Igår kom Dawid hit och så tittade vi på idol tillsammans med Tobbe. Tycker helt klart att det var rätt person som vann. Fast heeeeerregud va pinsamt det var när hans flickvän stod uppe på scenen och skulle hålla om honom när han är inne i "sitt moment". Asså han har precis vunnit idol och är överlycklig, varför ska då hon komma upp på scenen och vara ivägen och klänga? Haha nej det var riktigt pinsamt, både jag och Dawid skämdes ihjäl när hon bara stod där. Efter idol så la vi oss i sängen och tittade på tv tills vi båda somnade.

Imorse så åkte jag, Dawid och Nicole hem till Dawid. Så lekte vi med Bowie (Nicole var helt överlycklig), ritade och massa annat. Tror att Nicole var riktigt nöjd med besöket. Vid halv 1 kom mami och Jelle och hämtade oss. Så åkte vi till länna och käkade thai mat och sen lämnade dom av mig på Willys där jag och Josse fick stå och sälja VM-bollen och lite andra saker. På två timmar sålde vi EN mössa, hahahaha så illa. Blev hämtad halv 4 och nu är jag home, så jävla skönt. Ska nu vila ett tag innan Dawids match börjar. Då ska jag vara barnvakt så jag och Nicoles ska ner och titta på honom. Sen får vi se vad jag hittar på för skoj ikväll.
Puss och kraaaaaaaaaaaaaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0