Julmat i Uppsala

Kom hem för ungefär en timme sen och jag är helt död. Blev hämtad hos Dawid vid 1 av Frida, hennes boyfriend Vladde, mami och Nicole. Så åkte vi till Frida och Tobbes farmor i Uppsala för att hälsa på och äta julmat. Maten var jätte god, åt tills jag fick riktigt ont i magen. Sen var det efterrätt och efter det satt vi och pratade massor. Vid 5 var det dags att röra sig hemåt, åkte först förbi ett köpcentrum för att köpa klart alla julklappar, men jag är inte klar än.. Två dagar innan julafton liksom, bra jobbat. Sen släppte vi av mamma och Nicole i skärholmen och så körde Frida och Vladde hem mig. Det sjuka är att jag är hur hungrig som helst nu. Så jag väntar bara på att mamma och Jelle ska komma hem så att jag kan få något att äta. Aja ska slå in julklappen som jag fick med mig hem idag. Hörs sen! Puss






Kommentarer
Postat av: Frida

haha han skulle döda dig om han såg bilden på sig själv...censurera honom också pliiis =)

2009-12-23 @ 12:19:35
Postat av: Mamsi

Mähhh Jurk, va dum du är som tar bort dig själv.

2009-12-23 @ 15:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0