Julmarknad

Har nyss vaknat, Dawid ligger fortfarande och sover eftersom han är sjuk. Poor thing! Ska snart klä på mig för att sen åka in till stan med Malin + la familia. Ska bli riktigt mysigt faktiskt. Vi ska förhoppningsvis också äta ute och jag röstar lätt på thaimat! Men som vanligt så lär jag förlora den röstningen. Efter julmarknaden så ska jag och Malin titta på Dawids match (ifall han nu ska spela) och sen vet jag inte vad som händer. Men aja nu måste jag skynda mig att klä på mig och sådant. Vi hörs seeeeenare när jag e home och då lägger jag upp bilder på vad jag hade på mig igår i skolan, det jag hade på mig hos Malin och vad jag ska ha på mig idag. Haha en jävla massa outfits bilder.
Aja hoppas alla har en jätte bra lördag! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0