Julbak på nytorpsvägen

Blev inget julbak hemma hos Malin för min & Lindas del. Blev massa tjaffs, krongel och missförstånd så då bestämde vi oss för att stanna hemma hos mig istället. Åkte till centrum och köpte pepparkaksdeg och sen åkte vi tillbaka till mig. Satt på den traditionella julskivan och så "bakade" vi pepparkakor. Nicole var självklart också med. Fast hon åt mest deg och lekte med mjöl istället för att kavla och ha sig. När vi var klara så satt vi oss och tittade på tv och sen gick vi upp till den stationära datan och tittade på massa bilder och våran video från i somras då vi var hos pappa. Hahaha fyfan den e så ful. Inga-lill och Lasse liksom, hahaha. Linda gick sen hem lite efter 8. Tack för idag sötis! Älskar när bara du och jag umgås. Nu ligger Nicole här brevid mig och håller på att somna. Hon e så söt! Ska troligtvis inte sova med Dawid idag då hans träning slutar 11 och jag börjar 8 imorgon så jag måste sova vid den tiden, så det blir alldeles för sent. Så då ska jag nog låta Nicole sova kvar i min säng så kan hon och jag gosa inatt.
Nu måste jag stänga av datan så att hon kan sova. Hörs imorgon, PUSS
















Kommentarer
Postat av: Kungen

Tack för idag gummsan ;) Hade jätte kul, och jag och nicole blev bästisar, me like! höhöhö :D

Puss! Vi ses på träningen imorgon!

2009-12-02 @ 23:46:58
URL: http://asphaltflower.devote.se
Postat av: Erica

Tack själv! :D Haha ja hon var jätte ledsen efter du hade gått, hahaha så söt! :)

Det gör vi, ska vi åka tillsammans? Pusss

2009-12-03 @ 09:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0