Julafton hos mami


Nästan alla, dom som saknas är jag, Frida, Vladde, Mathias & Lillian

Jelle och mami

Tobbe (min bror), jag och en galen Nicole

SKÅL!

Hahahaha, mer än hälften av alla bilder ser ut ungefär såhär

Jelle och hans bror Lasse

Tobbe och jag

Nicole och hennes farbror Lasse

Sen började Nicole krypa på bordet...

...och försökte sen sno hennes farfars snaps

Tomten kom självklart på besök

Och såhär glad var jag för det

Nicole fick självklart mest paket, och ett som var nästan lika stort som hon själv

Paketöppning

Nicole och min storasyster Frida


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hur många syskon har du egentligen ?? Skön du är som lägger upp "fula" bilder på dig och din bror, haha sånt gillar jag när man kan driva lite med sig själv och inte skämmas över fula kort

2009-12-26 @ 22:21:11
Postat av: Erica

Josefin: Jag har 5 stycken halvsyskon, eller dom är mina riktiga syskon eftersom jag delar antingen en mamma eller pappa med dom. Så det spelar ingen roll om jag bara delar en förälder med dom, vi är ändå lika mycket syskon för det och säger aldrig att vi är halvsyskon. Linda & Jenny - pappas barn, Tobias, Frida och Nicole - mammas barn.



Hahaha ja men vafan, folk vet ju hur jag ser ut egentligen så varför skämmas över fula kort liksom. Sånt är bara roligt, det gäller att bjuda på sig själv :)

2009-12-27 @ 00:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0