Jag har världens bästa vän!

Igårkväll så kom Malin förbi så hade vi våran egna lilla julafton. Så fick hon sin present, det hon hade önskat sig - flera bilder till våran bok (en stor svart bok med svarta blad som är fylld med as många bilder på oss). Så jag hade skrivit ut typ 500 bilder på oss två, vissa oerhört fula och vissa lite finare. Så tänkte jag att eftersom min julklapp inte var världens grej (och hon visste vad hon skulle få), så skulle jag nog få något som typ är likadant, alltså inte en så dyr julklapp. Det är ju liksom tanken som räknas. Men då har Malin gått och köpt ett par skor till mig. Vilket e föööööööör mycket!!!! Men gud så glad jag blev. Just dom skorna har jag pratat om, att dom e så jävla snygga men att jag inte pallar lägga 500 på dom och blablabla. Så köper hon dom! Världens bästa kompis, utan tvekan. Så tack igen bästis!! Du är bäst i hela världen och jag älskar dig! (bara så du vet så kommer jag fixa en riktigt snygg klapp till dig som du får den 29onde).


Bilden gör inte skorna rättvisa, dom e såååå fina!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0