I don't wanna go to bed without you

Nu ska jag när som helst sova. Är helt dööööd. Funderar dock på att kolla med Dawid ifall dom kan hämta mig efter hans träning så slipper jag sova själv. Tror faktiskt att under dom här 7 månaderna som jag och Dawid träffats så har vi sovit utan varandra max 5 gånger (då båda sovit hemma hos sig själva). Hatar att sova utan honom, speciellt när man vant sig med att göra det varje dag. Så jag ska slänga iväg ett litet sms snart. Har redan valt ut kläder tills imorgon så ifall dom kan hämta mig så ere bara att jag klär på mig snabbt.
Aja ska gå och borsta tänderna nu iallafall. Hörs imorgon! Pussar


Jag har verkligen världens finaste pojkvän!! BIG LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0