Huddinge sjukhus

Igår efter mitt fotbollsmöte så kom Dawid hem till mig. Haha och det sjuka är att jag hade saknat honom. Bara för att vi alltid sover med varandra och inte gjorde det tisdag till onsdag. Kändes som att vi hade varit ifrån varandra i flera veckor. Låg och gosades jätte länge tills det var dags att sova. Eller tills det gick att sova. Nicole har fått vattkoppor och mår jätte dåligt, så hon skriker hela tiden. Vilket man kan förstå, även fast det är riktigt jobbigt när man försöker sova klockan 1 på natten. Så från och med nu så får jag och Dawid sova hos honom ifall vi vill sova ordentligt!

Åkte till huddinge sjukhus vid kvart över 8 imorse och jag e fortfarande här. Ska vara här till tidigast halv 1 och förhoppningsvis så får jag åka hem då. Är på astma kontroll + penicillin kontroll för att se ifall jag fortfarande är allergisk mot det. Astma kontrollen tog en halvtimme men den där jävla penicillin grejen tar typ 3 timmar, kuuuul. Och jag som har redovisning idag, kunde ju inte bli värre tillfälle.
Pratade nyss med Dawid som fortfarande är hemma hos mig, så orättivst. Han vaknade för typ 10 minuter sen och nu leker han med Nicole som tydligen mår bättre nu än vad hon gjorde inatt. Aja nu ska jag försöka sova lite tills jag får åka hem. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0