Första riktiga snöööööön!

Jag är helt överlycklig just nu. DET ÄR SNÖ UTE!!! Vi har klätt våran julgran, det är julpynt + belysning överallt hos oss och det är snö. Det kan inte bli bättre. Hoppas att det håller i sig nu så att det blir en riktigt vit jul. Det är så mysigt när det är helt vitt ute och massa lampor. Haha känner mig som Amanda just nu. Tjejen som älskar julen mest av allt... Hahahaha
Men iallafall, jag och Nicole åkte ju som sagt ner till is hallen och så tittade vi på Dawids match tillsammans med massor från hans familj. Hans mormor & morfar, mamma och pappa, syster + pojkvän och hans barn. Så Nicole hade massa att leka med. Och hon hade jätte roligt. När matchen var slut så pratade jag med Dawie en snabbis och sen så körde Janine (Dawids mamma) hem mig och Nicole. När vi kom hem så försökte jag få Nicole att sova eftersom hon var helt slut efter allt lekande, men som vanligt så skrattade hon bara åt mig. Så vi gick ner och tittade på tv med Tobbe till 9 och sen somnade hon i min famn. Sååå söt! Mami och Jelle kom nyss hem så jag borde egentligen vara påklädd och fixad för att dra på rööööjjparty i västerhaninge, men jag är så jävla trött så jag orkar inte ens resa på mig. Dawid ska ut och klubba idag (tror jag) så det skulle ju egentligen vara skönt att själv hitta på något så man bara möts upp sen när det är dags för hemgång, men istället så ska jag ta ett lååångt bubbelbad och sen sova tills min baby kommer hit och så blir det gos för fulla muggar!
Godnatt gott folk. Hoppas alla har en jätte bra lördag! Pusss


Såhär ser det ut utanför mig just nu, så jävla fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0