En blandning mellan gammalt och nytt

Har precis rotat runt i min garderob (letade efter nått att ha på sig imorgon) och kom då på att jag använder typ 10 % utav allt som finns i min garderob. Jag har massor utav koftor/tjocktröjor som aldrig används, överdrivet mycket linnen och t-shirtar som bara ligger och dammar, ett antal kjolar som längtar efter att få bli använda, jeans som kanske användts max 2 gånger och det värsta av allt: jag har över 35 plagg i min garderob som fortfarande har kvar sin prislapp. ILLA! Och när jag har så otroligt mycket kläder, varför fortsätter jag att bara använda samma hela tiden? Det måste det verkligen bli ändring på nu. Så från och med nu ska jag försöka att använda så mycket som det bara går utav allt som finns i min garderob. Och det som är bra är att jag har min blogg, där jag har bilder på allt jag haft på mig. Så det blir ingen outfit-repeater här inte. Nu blir det att använda aaaaallt i min garderob, vilket betyder att jag inte behöver köpa maaassa nya kläder eftersom jag redan har tillräckligt! :D Mamma & pappa, ni måste vara otroligt stolta som har en sådan otroligt smart dotter. Eller hur? :)

Kommentarer
Postat av: Pappsen Uffe

Fniss fniss... Där ser du!! Massor i Garderob!!! :-o :-p Så klart e jag ALLTID stolt över dig även dina syskon som jag haft dom i all åren.... Puss pappsen ILY

2009-12-02 @ 23:18:57
Postat av: Mamsi

Du ser! Du behöver inte shoppa på ett år nu ;) Puss

2009-12-03 @ 11:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0