DJ, blow my speakers up

Gårdagen hos Malin var grymt! Hade så jävla roligt. Det började med att jag, Malin, Issa och Kim käkade middag (några fler skulle komma meeen.. aa). Vid typ 10 började resten av folket rulla in. Tillslut var det jag, Malin, Issa, Kim, Hanna, Dawid, Dennis, Denise, Forre, Olle, Ekman, Kevin, Jimmi och Tommy. Fysatan va roligt det va. Vissa var en aning runda om fötterna, vilket gjorde det roligare. Jimmi (Kims lillebror) och Tommy (hans kompis) är båda döva, så jag och Kim fick sitta och tolka när alla skulle prata med dom. Och alla som va där lärde sig massa olika tecken, vilket alltid är lika roligt. Tillslut så satt Dawid och Jimmi och snackade själva utan att någon tolkade. Det dom pratade om behövs inte tas upp, hahaha räcker med att alla som va där vet. Tycker det är riktigt kul att alla kan umgås, även om vissa hör och andra inte. Det är verkligen inte ett problem, vilket bevisades igår. Vid 3 var det dags att röra sig hemåt. Så vi tog nattbussen hem och självklart så hoppar det alltid på folk ifrån skogås på. Tog taxi från spelvägen hem till Dawid, haha så jävla lata och somnade vid halv 7 imorse.
Hatten av till Mulli, vi alla hade hur roligt som helst.
Tack för igår. Puuuuuuuuss på rumpan bestis.



Kommentarer
Postat av: Malin

Tack själv erstan:O)<3

2009-12-20 @ 18:01:08
Postat av: kim

super super kul o mysigt :D

2009-12-20 @ 19:14:41
Postat av: Pappsen

Ojoj, kul för dom ungdomar lär sig teckenspråk (tsp) hoppas jag att Jimmi & Tommy hade kul oxå? Hmm kul att se bilderna, Malin o Dawid... härligt! P&K

2009-12-20 @ 19:27:12
Postat av: Malin

Haha vad hände med mitt hår och ingen sa till, TACK! ;)

2009-12-20 @ 19:35:14
Postat av: Erica

Pappa: Ja dom två hade jätte roligt! Dom var jätte glada över att dom fick komma :) Puss saknar dig papi.



Mull: Hahaha jag försökte ju fixa det men Dawid började retas och säga att jag är perfektionist så då hann jag inte fixa klart :P

2009-12-20 @ 19:42:42
Postat av: sajnem

erica vart e tröjan på din header från:D?

2009-12-20 @ 19:42:58
URL: http://dilays.devote.se
Postat av: Malin

HAHAHA ser riktigt goo ut i den där frikkan ;)

2009-12-20 @ 20:51:41
Postat av: Erica

Sinem: Den är ifrån H&M :)

Malin: Hahaha en riktig mumsbit

2009-12-21 @ 18:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0