Dan före dopparedan

Har precis duschat och håller nu på att fixa julskivor till imorgon. När jag är färdig så ska jag slå in fler julklappar. Haha dom tar aldrig slut. När jag har slagit in alla så ska jag packa min väska. Åker ju till pappa den 25e för att fira jul med honom. Efter middagen så ska jag åka  till farsta och köpa ännu mer klappar. Tur nog så stänger dom ju 8 idag så då hinner jag. Annars hade det blivit panik o stress. Måste också leta efter en nyårs-klänning, har inte ens börjat planera än vad jag ska ha på mig och det är ju inte så många dagar kvar till the big day. Helt sjukt hur tiden bara rinner iväg. Har iallafall nu äntligen fått in julkänslan. Trodde aldrig att den skulle dyka upp, men nu så!
Aja nu måste jag fortsätta med mina julskivor. PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0