Christmas eve

Igår kväll när min familj hade firat klart julafton, så körde Frida (min syster) och hennes pojkvän hem mig till Dawid. Där var det en hel del människor, massa öppnade julklappar och hur mycket mat som helst. Hade jätte trevligt där, även fast Dawid pillade på sin nya iphone hela tiden, haha! Hur nöjd som helst. Gav Peter och Janine en varsin julklapp och en julblomma. Trodde inte och hade verkligen inte förväntat mig att dom skulle ge mig något, så jag blev helt chockad när Janine ger mig ett litet paket med ett presentkort i från h&m för 500 kr. Huuur snällt som helst! Visste inte ens vad jag skulle säga. Tycker verkligen att det var alldeles för mycket och kände att jag inte kunde ta emot det. Så himla snällt! Vid 12 så bestämde jag mig för att fixa Dawids garderob och städa hans rum. Haha ni som känner mig vet att min garderob och mitt rum är i överdriven ordning och städat hela tiden, speciellt garderoben. Och under mina år som perfektionist och pedant så har jag fixat några homies garderober på vägen. Tro det eller ej men jag har faktiskt inte alltid varit såhär, det började för typ 5 år sen. När jag fixat hans rum och garderob, som för övrigt blev hur bra som helst. Så hoppade jag och Dawid ner i badet och satt där ett tag, sen duschade vi och tillslut deckade vi i hans säng runt 3. Perfekt avslut på en perfekt julafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0