Birthday party

Igår fyllde ju Jellsson år, men han var på julbord hela kvällen och sen var resten av familjen någon annan stans, så vi firade honom idag istället. Käkade thai till middag och sen glasstårta till efterätt. Haha Nicole var så söt när Jelle hade blåst ut sina ljus, då tittade hon helt förvånat på ljusen och ba: boortaaaa. Haha så himla gullig! Ska snart hoppa in i duschen och efter det slå på en film. Mår fortfarande dåligt efter mitt besök på huddinge sjukhus, så vi får se ifall det blir någon skola imorgon. Vill verkligen det eftersom jag inte varit där sen i måndags, riktigt illa. Även fast jag haft mina anledningar. Aja nu ska jag hoppa in i duschen, ska försöka få mamma att åka till centrum och köpa chips till mig, hihi. Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0