Äntligen jullov

Fysatan va jobbigt det var att gå upp imorse, Dawid fick tvinga upp mig så att jag skulle gå. Hade han inte gjort det så hade jag nog fortfarande sovit just nu. Bussen till skolan var självklart försenad, fick stå och vänta i 20 minuter, vilket gjorde att jag kom försent. Tur nog så hann jag ändå till klassrummet innan dom gick ner till aulan där själva julshowen var. Riktigt rolig show och rektorns tal var kort och roligt för en gångsskull. Vi alla minns alla olika rektorers tal i edbo varje år, hahaha. Kan fortfarande inte fatta att jag redan gått en termin i ettan, känns som att man nyss började. När avslutningen var klar så gick några av oss från klassen till donken och käkade lunch. Satt och snackade jätte länge och sen skiljdes vi åt vid tunnelbanan och bussarna. Känns så konstigt att man nu ska vara ifrån varandra i 3 och en halv vecka, nästan en månad liksom, när man är van med att träffas varje dag. Vi alla får ses under lovet tycker jag!! Nu är jag hemma och ska snart ta en varm lång dusch och sen ska jag sova och njuta över att jag har lov!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0