Ännu en julafton

I uddevalla så hittade jag mig några godbitar. Två västar, smycken (bilder kommer sen), en typ bolero/kofta och en potenciell nyårs "klänning". Den är faktiskt jätte fin, inte direkt nått man har på sig på nyår men i värsta fall, om jag inte hittar något annat så får det bli den. Efter uddevalla så åkte vi hem, Helén började fixa mat och jag & papi gick ut med Apollo. Gick till fotbollsplanen som vi va vid igår och så fick Apollo springa runt och leka av sig. När vi käkade middag så kom Heléns släkt hit och gjorde oss sällskap. Efter maten klickade jag hem massa fina halsband och armband från h&m, tacktacktack mamma och pappa. Sen var det dags för ännu en julafton. Jag fick självklart vara tomte. Fick också lite smått och gott, visar sen! Det var iallafall jätte mysigt och roligt. Nu har alla åkt hem och nu ska jag, pappa och Oscar åka till någon inomhus fotbollscup och titta på nått 94a kill-lag, haha lammkött (eeeller inte). Aja hörs sen! Pussar


Haha Apollo in action

Haha pappas min slår allting, ser lika förvånad ut på alla kort

Hahahaha


Kommentarer
Postat av: Mamsi

knasjycke ;)

2009-12-29 @ 10:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0